Äh, taisin vähäsen unohtaa laittaa esittelyjä GNO 4packin tyttösistä, vai mitä? ^^'
Kuvia on kyllä otettu.. Vähän liikaakin, ja nyt edessä on sitten ihan järkyttävä läpikäymisprosessi. Yritän tehdä töitä tämän asian eteen mahdollisimman paljon, mutta tämä niin sanottu "oikea elämä" tulee vähän tielle. Pahoitteluni siis tästä :(
~~~~~~~
Jos tahdot perehtyä tähän tahtojen taistoon niin aiemmat postaukset Norstariin liittyen löydät tästä, tästä ja tästä
Okei, asiaan:
Lähetin 12. päivä tätä kuuta Norstarille luettelon nukeista joilla liima ongelmaa on ilmennyt (nukkeja tuli nyt yhteensä siis 20 kpl) ja jäin odottelemaan vastausta. Kahteen viikkoon ei kuulunut mitään, joten 27. päivä (=eilen) lähetin uuden viestin jossa sitten tiedustelin että missäs nyt mättää ja vastaukseksi tuli:
"Reklamaationne käsittely on edelleen kesken. Palaamme asiaan mahollisimman pian saatuamme lisäohjeita valmistajalta. Pahoittelemme viivytystä.
Ystävällisin terveisin,
NORSTAR OY"
En itse oikein jaksa ymmärtää että mitä lisäohjeita tässä tarvitaan kun he ovat saaneet todistusaineistoa hiusten kamalasta kunnosta ja kaikki muutkin tiedot. Kyllähän käytännön pitäisi olla jokaisen asiakkaan kohdalla aina sama, niin tarvitseeko sitä sitten erikseen jokaisen kohdolla aina tarkistaa jostain korkeammalta taholta?
En ymmärrä tätä toimintatapaa.
Tyhmää saa valaista, kommentoi jos tiedät paremnin. Ja saa toki ihan muutenkin kommentoida :)
Kiitos!
~AgiteMaria
No harmi :( Oisit kyl varmasti ansainnu korvauksne!!
VastaaPoistaNiin ansaitsekin, eikä tämä vielä tässä ollut. Härnään Norstaria niin kauan kunnes saan mikä minulle kuuluu >:)
PoistaÄrh!!! Ärsyttää kyllä vähän tuo, että niin monella MH-nukella on liimaongelma. Mistähän tuo johtuu tuo liimapäisyys, mitä ne oikeen tekee siellä tehtaissa??
VastaaPoistaHei käy kurkkaamassa minun tekemäni postaus nukkejen liimaongelmista (koitin selittää siinä mahd. laajasti mistä johtuu yms.):
Poistahttp://alien-pentu.blogspot.fi/2013/05/nukkejen-liimaisat-ongelmat.html
Toivottavasti siitä selviää mistä johtuu :)
Juu, tosiaan suosittelen Sweet Errorin blogia näihin tämmöisiin kysymyksiin, siellä ollaan perehdytty asiaan äärimmäisen hyvin ainakin minun mielestäni :)
PoistaMä luulen, ettei he ole aikaisemmin edes infonnut valmistajaa vioista, mutta nyt kun korvausvaatimuksia alkaa tulla enemmänkin, he joutuvat ottaa yhteyttä valmistajaan ja kysyä asiasta tarkemmin. Mut siis tää on vaan mun teoria :D
VastaaPoistaJoo, en minäkään oikein usko että ne pienistä valituksista laittaa minkäänlaista tietoa eteenpäin. Huonompi juttu :/ Tuntuu ihan siltä että pitäisi henkilökohtaisesti matkustaa johonkin Mattelin pääkonttoriin että saisia asiat muuttumaan!
PoistaVoi että...! >:C
VastaaPoistaHiton Norstar... Ärsyttää etteivät voi edes yksilöllisiä sähköposteja lähettää, ei näköjään olla edes sen arvoisia. Ja minkä takia meidän täytyy jatkuvasti kysellä missä mennään? Miksi eivät ottaneet yhteyttä silloin kun lupasivat? Tai no joo, elokuun puolivälin jälkeenhän voi olla vaikka ensi vuoden elokuuhun asti... Meni sen verran hermot, että aion tiukentaa vaatimuksia ja valittaa suuremmasta määrästä. Olisivat päässeet helpommalla aiemmin, nyt en anna enää armoa :D Ihme pelleilyä, ei näköjään ole kaikki kuluttajat saman arvoisia...
VastaaPoistaSanos muuta u___u jep jep ihan ihme pelleilyä ja muutenkin ihan naurettavaa että joutuvat kokoajan kyselemään lisäohjeistusta tämän asian kanssa jostain x paikasta. Mikseivät kerralla kysyisi jotain yleisohjeita näiden valituksien kanssa menettelyyn? tuntuu myös että Norstar ei vie itseään pidemmälle tätä liimasta valittamisesta --> jolloin valituksia ei kuulla siellä missä niihin saatettaisiin jopa reagoida...todella turhauttavaa touhua.
PoistaMinun viestissäni luki että palaisivat asiaan "elokuun kuluessa", mistä sain sen käsityksen että ottaisivat yhteyttä ennen kuin kuu vaihtuu, mutta enpä usko että sieltä olisi tähänkään päivään mennessä mitään kuulunut jos en olisi lähettänyt uutta viestiä.
PoistaJa automaattisessa viestissähän luvataan vastata kahdessa viikossa, sen takia patistelin heti uudestaan kun 2 viikkoa oli edellisen viestin lähetyksestä kulunut.
Tuntuu kyllä että Suomesta lähetetyt valitukset eivät tosiaan kulkeudu yhtään minnekkään. Olen toki tyytyväinen jos saan 20 korvausnukkeani, mutta jos ollaan ihan realistisia niin mitä luultavammin suuri osa niistäkin (ellei kaikki) tulee olemaan liimaisia eikä ongelma tällöin poistu yhtikäs mihinkään. Olisi mukavaa jos voisi huoletta ostaa nukkeja ja tietää että ne eivät ole rasvaisia ja heti pilalla.
Norstar... :/
VastaaPoistaMäkin sain odottaa yhen viestin vastausta yli kolme viikkoa :/
Niinpä, todella epäammattimaista! >:(
Poistaehtiikö viellä osallistua kuva kisaan?
VastaaPoistaKuvakisa on ikäväkyllä jo päättynyt, mutta jossakin vaiheessa on varmasti tulossa uusiakin :)
Poistaokei DX sulla on hieno blogi. Liittyisitkö mun?
Poistasipsindolls.blogspot.com
ps. En ole kattony menneisyyttäsi blogissa niin en tienyt onko se loppu
Juu siis Norstar ei kykene tekemään päätöksiä (tai sitten sillä ei valtaa päätöksiin koskien isompia korvauksia). Minulla kävi Norstarin kanssa siten että jouduin kirjoittamaan reklamaationi uudestaan englanniksi jonka he sitten meilasivat eteenpäin pohjoismaiden mattelin konttoriin (ensin minulle ei kyllä edes kerrottu mihin eng. versio valituksestani lähti vaan sitäkin tietoa sai kaivella...). No sitten taas kuukausi pari odottelua, jonka jälkeen sain taas itse ruveta kyselemään että missä oikein mennään. Toisin sanoen Norstar taitaa olla vain onneton välikäsi joka joutuu kyselemään jatkuvasti lisäohjeita näiden valituksien suhteen jostain ylemmältä portaalta --> jolloin siihen menee ihan tolkuttomasti aikaa...
VastaaPoistaSe yleisohjeistus tämänkaltaisiin tilanteisiin voisi olla kyllä paikallaan.
PoistaEnkä pysty vieläkään käsittämään tuota englannin kielelle kääntöä. Sen pitäisi olla heidän tehtävä eikä sinun!
Hmph. Alkaa rasittamaan tämä touhu. Ei se niin hidasta voi olla. Miten se voi kestää pitkään lähettää sähköposti viesti. :/ Ja tämä viestihän on se viesti, joka usealle lähetetään.
VastaaPoistaJoo, tätä minäkin olen kummastellut. Jos ei olla edes yksilöllisten viestien arvoisia vaan kaikilole lähetetään vain automaattisia viestejä, minkä ihmeen takia vastaamiseen kuluu silti viikkoja!?
Poistajep, aika hidasta toimintaa Norstarilta.. voisihan sitä edes ilmoittaa jos asian selvittämisessä meneekin nyt luvattua kauemmin.. Toivottavasti korvausnuket saapuisivat edes Jouluksi, sillä eiväthän he noin vaan voi jättää korvaamatta viallisia tuotteita.
VastaaPoista