9.7.2013

Norstar vastasi sähköpostiini (apua!)

Ja vastausviesti meni seuraavasti:

Hei Maria

Kiitos info-sähköpostiimme lähettämästänne viestistä ja Mattelin Monster High hahmoista antamastanne palautteesta. Kaikki palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, sillä sen avulla meillä, yhdessä tuotteiden valmistajien kanssa, on mahdollisuus kehittää tuotevalikoimaamme kuuluvia leluja ja muita tuotteita entistä paremmiksi.

Olemme pahoillamme, että keräilemienne Monster High –hahmot eivät laadultaan ole vastanneet odotuksianne. Leluja, pelejä, sisustustuotteita toki testataan niin suunnitteluvaiheessa kuin erilaisin pistokokeinkin, mutta testauksista huolimatta aina silloin tällöin markkinoille valitettavasti pääsee tuotteita, jotka eivät kaikilta osin täytä niille annettuja kriteerejä tai ole toiminnoiltaan toivotun laisia.

Koska myymme maahantuomiamme leluja, pelejä, sisustustarvikkeita ym. tuotevalikoimaamme kuuluvia artikkeleja ainoastaan jälleenmyyjiemme kautta, tulisi kuluttajan reklamoida viallisista tuotteista ensisijaisesti tuotteen ostopaikkaan, jolloin myyjäliike, tuotevirheen varmistettuaan, joko korjaa tuotteen, vaihtaa sen uuteen, virheettömään tuotteeseen tai vaihtoehtoisesti palauttaa siitä maksetun hinnan kuluttajalle takaisin. Kauppa on sitten asian tiimoilta yhteydessä meihin. Lisää tietoja aiheesta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta:http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajan-oikeudet/virhe/tavara/virheen-hyvitys/.

Mikäli asiointi myyjäliikkeen kanssa ei onnistu, voitte kaverisi kanssa palauttaa Monster High hahmot myös meille osoitteelle:

Asiakaspalautus/Sopimustunnus 630666
Tuotereklamaatiot
NORSTAR OY
Suomalaistentie 7
02270 ESPOO

Mukaan pyydämme liittämään yhteystietonne sekä listan hahmoista ja niiden ostopaikoista, mikäli se on tiedossa.

Palautuksen saatuamme lähetämme teille hahmosta / hahmoista  tuotekorvauksen. Ikävä kyllä emme pysty takaamaan, että korvaus olisi samanniminen / samanlainen Monster High, jonka / jotka meille palautatte, mutta arvoltaan toki vastaava. Lähetämme meille palautetut hahmot edelleen Mattelin tutkittavaksi. Toivon mukaan näin toimien luottamuksenne meihin ja erityisesti Mattelin Monster High hahmoihin säilyy.

Ystävällisin terveisin,
NORSTAR OY
Kirsi Salmi
Myyntiassistentti/Sales Assistant

----

No mitä v*ttua!? "mutta arvoltaan toki vastaava?". Miun Toraleilla on hitosti liimaa!! Miten te muka pystytte antamaan miulle arvoltaan samanlaisen kun sitä ei valmisteta enää ja on harvinainen!?!
Se on arvoltaan nykyään jo paljon enemmän kuin oli aikoinaan kun se on ostettu! Ja minkä ihmeen takia yksikään kauppa antaisi jo paketista pois otetusta tuotteesta palautuksia, varsinkin jos kuittia ei edes ikinä ollut?

Nyt joku fiksu joka tietää, pliis auttakaa! Miulla ei oo mitään hajua mitä vastaan noille. En ole todellekaan valmis luopumaan harvinaisista keräilykappaleistani ja tyytymään sellaiseen tuotteeseen mikä on heidän mielestään "arvoltaan toki vastaava"! :(

23 kommenttia:

  1. Hei, mulla on just meneillään toi sota Norstar OY:n kanssa.. Tosin nyt päästiin siihen pisteeseen, että meidän ei tarvitse lähettää nukkeja heille ja tuotekorvauspaketti on jo postissa matkalla meille! Ja tuo sähköposti minkä sait taitaa olla joku "vakioviesti", meille tuli sama (tai lähes sama). Haluatko, että kerron sitten kun se tuotekorvaus tulee, että mitä paketti sisältää? Valitettiin 17 nukesta joilla sitä liimaa oli..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro ihmeessä!
      Ja jos voisit myös kertoa että miten pääsen tästä pinteestä. Miten saan Norstarin uskomaan etten todellakaan ole valmis lähettelemään keräilyharvinaisuuksiani eteenpäin???

      Poista
    2. No, kirjoitin vaan just että ei todellakaan ruveta niitä lähettämään, kun osa on niin harvinaisiakin, mutta halutaan silti korvauksia! Ja ne suostui! Ja syy, miksi vaadin jokatapauksessa korvauksia, on se että blogin Sweet Error pitäjä ei ollut myöskään lähettänyt nukkejaan ja sai silti korvaukseksi muistaakseni 23 nukkea, fashion packeja ja muuta sälää. Ja jos se paketti, mikä meille tulee, ei sisällä vähintään samaa määrää nukkeja, teen uuden valituksen! Ei ole reilua että yksi saa ja toinen ei. Ja mielestäni myös sinun kuuluu saada samat korvaukset! Mutta tosiaan tässä koko hommassa meni meillä n. vuosi... mutta vaan 3 kertaa kirjoitettiin Norstarille sinä aikana :)
      Mutta eiköhän se paketti tule vielä tällä viikolla, tulen sitten saman tien kertomaan tänne. Toivottavasti ei tule mikään järjetön pettymys... kun kyse on tuotekorvauspaketista, niin mistä sitä tietää onko siellä yhtäkään nukkea. Sitten lähtee kyllä sellaiset raivarit.. :D

      Poista
    3. Aa, tosiaan, kai tuo korvaus riippuu myös vähän siitäkin että monestako nukesta valittaa. Meillä ja tuolla Alien-Chanilla oli aikalailla sama määrä.. ja nuket, joita korvaukseksi saa, ovat varmasti myös liimapäitä :(

      Poista
    4. No pitääkin saada raivarit jos kaikki eivät saa tasapuolisesti samoja korvauksia! Tietenkin jos siis on sama määrä nukkeja. Ei voi olettaa että sellainen ihminen jolla on mennyt 17 nukkea pilalle saa saman korvauksen kuin sellainen jolta meni vain 5 :D
      Itse tuskin ainakaan saan ihan niin isoja korvauksia, mutta kunhan nyt edes jonkinlaista oikeudenmukaisuutta saisi peliin!
      Kiitos tosi paljon avusta <3

      Poista
    5. Jep tuo on niiden "vakio" tuota yrittävät aina kaikille ensimmäisenä. Minullekin laittoivat kun rupesin tappelemaan heidän kanssaan. No puolen vuoden tappelun ja hyvien perusteluiden avulla sain tosiaan korvaukseni ilman että lähetin nukkejani sinne. Korvauksena tuli kuten Meow ♥ tuossa mainitsikin jo 23 nukkea +oheistavaraa +vaatesettejä, mutta minulla liimaongelmaisia neitejä löytyi 17 kpl (ellen ihan väärin muista). Itse perustelin heille etten voi lähettää nukkejani koska ne ovat minulle rakkaita ja niillä on paljon tunnearvoa, ja en pidä ideasta etteivät he voi taata mitä minulle lähettävät +tämän lisäksi postitin liimaongelmaisten nukkejeni hiukset ja liimat heille +annoin tehdaskoodit ja ostopaikat.

      Autan sinua mielelläni Norstar taistelussa. Voisin lähettää sinulle kopiot omista valituksistani ja voisit ottaa niistä "inspiraatiota" omiin valituksiisi :)

      Infopostaus nukkejen liimaongelmista ja saamastani korvauksesta löytyy täältä:
      http://alien-pentu.blogspot.fi/2013/05/nukkejen-liimaisat-ongelmat.html

      Poista
  2. Tuon teksitin luultavasti kone lähettää koska itse sain tismalleen saman vastauksen :/
    Laitoin takasin päin viestin jossa luki suunnilleen näin ? :D
    : En aijo lähettää nukkejani takaisin koska niillä on tunne arvoa.
    Eikä se mun vika ole jos mattel tyrii monster high nukkesarjan niin totaallisesti että kiinnittää palalla liimaglönttiä hiuksiin ...

    Kannattaa laittaa viel nää nukkejen tehdas numerot ja sun osoittees koska tän viestin jälkeen mä sanín viestin että voimme lähettää yhden nuken korvauksena :)
    Ja sain pitää mun nuket :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuinka monesta pilalle menneestä nukesta ilmoitit kun sait vaan yhden nuken tilalle? Tehdasnumero on ilmeisesti se numerosarja nuken selässä?

      Poista
  3. Ethän lähetä Toraleita sinne! Sun ei oo mielestäni pakko lähettää nukkejasi sinne. (?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei huolta! Vaikka ne ei suostuis tekemään yhtään mitään ennen ku Toralei on lähetetty tulemaan niin en silti luopuisi siitä. Jos on pakko saada keräilyharvinaisuudet ja tunnearvoltaan korvaamattomat nuket takaisin väkisin niin pitäkööt hyvityksensä!

      Poista
  4. En osaa auttaa, mutta toivottavasti tämä juttu saadaan selvitettyä c: !

    VastaaPoista
  5. Syy, miksi halusivat että lähetän nukkeni heille, on kuulemma se että heillä ei kuulemma ole yhtään nukkea siellä jota voisi tutkia liimaongelman takia... Joopa joo, mitähän ne on tehny sit niille nukeille, joita jotkut onnettomat ovat sinne lähettäneet...?! Ja ainahan voi avata paketin jossa on uusi nukke, joillain näistä uudemmista sitä liimaa vasta onkin!
    Tuotekorvauspaketti on jo Tampereella, luulen että viimeistään huomenna saan sen! Mutta nyt alkoi pelottaa, sinne on päivittynyt paketin paino ja tilavuus, ja en tiedä kuulostaako se vaan pieneltä, vai onko se pieni? Eli paino 1,24kg ja tilavuus 0,0206 kuutiometriä... mua vaan jännittää. Mä voisin ehkä antaa kaiken anteeksi jos siellä olisi yksi nukke... mutta sen pitäisi sitten olla Haunt the Casbah Clawdeen! :D

    VastaaPoista
  6. Mä en viittii lähettää mitään valitusta ym, koska mul on yks nukke jol on liimaongelma :D Se on kyl mun rakkain, mut mitä mun äiti sanois jos mä saisin sen takasin? :/ En usko et se ois kovin iloinen..

    VastaaPoista
  7. Mut oisin voinu lähettää sen sinne, mut se on rikki joteeenn..

    VastaaPoista
  8. Pitäs minunki valittaa, mut saako minkäänlaista korvausta jos vaan nukkejeni pää on täys liimaa ja hiukset ällön rasvaset/liimaset? Ja kun yhen Barbien hiuksia pyörittelee kädes kädet on aivan liimassa. :(

    VastaaPoista
  9. Okei, nyt mä oon todella vihainen! Haettiin juuri se tuotekorvauspaketti ja tässä kaikki mitä se sisälsi: CAM werewolf&dragon, Skeleton girl add-on-pack, kännykkäkoru, ja sitten kaiken huiput: pahvimukeja, lautasliinoja ja muoviVI**Npusseja! Ei vit*usaat**akele! On kyllä sellanen raivo päällä nyt, oli kyllä hitonmoinen pettymys. Tyttö rupes poraamaan samantien ja mä huusin ja kiroilin. Ja kiroilen edelleen samalla kun kirjoitan, kiehuu niin pahasti yli! Tuo "tuotekorvauspaketti" on pelkkää vi**uilua! Nyt lähtee kyllä sellaset palautteen sinne etteivät oo ikinä sellaista nähneetkään... Joo, morjens vaan Norstar OY, you ain't seen the last of me! Onneks sentään matkalla postista kotiin tuli tosi ihana kundi vastaan.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin sain sieltä tänään korvauksesi yhden nuken, tavallisen vaatepakkauksen, kännykkäkorun, muovipusseja ja kutsukortteja.. kieltämättä on toi aika kehno korvaus verrattuna vaikka siihen mitä Alien-Chan sai. itelläni ei kyllä ole yhtä montaa liimaongelmaista nukkea, mitä hänellä oli, mutta silti toi saamani korvaus oli turhan pieni.. :d

      Poista
    2. Me valitettiin 18 nukesta tosiaan, siksi tämä homma mut saikin niin raivon partaalle.. Ja voin sanoa että nyt on paha mieli. Kiva katsoa kun oma lapsi (7v.) itkee kun ei tunne itseään saman arvoiseksi kuin muut ihmiset. Kiitos Norstar OY, kivasti osasitte pahoittaa pikkutytön mielen! Mä oon niin sanaton nyt (jos kirosanoja ei lasketa), mä en oikein pysty käsittämään tätä. MUOVIPUSSEJA! Ei hemmetti, hienosti mentiin sieltä missä aita on matalin.

      Poista
    3. Ei kun siis 17 nukesta valitettiin, näköjään kiehuu niin yli että laskutaidot unohtuu :D

      Poista
    4. Siis valititte myös 17 nukesta ja saitte vain CAM -nukkejen palasia ja muovipusseja O__O? hullua! siis minä valitin noin samasta määrästä ja sain 23 kokonaista nukkea ja jotain oheissälää (en sentään muovipusseja). Nyt Norstar tuli turpiin!!! siis eihän ne voi korvailla toisille paremmin ja toisille huonommin? En yhtään ihmettele että olet vihainen ja lapsesi itkee, minäkin olisin ja itseasiassa olen! D:<

      Autan mielelläni taistelussa Norstarin kanssa, jos apu kelpaa :)

      Poista
    5. Niinpä, eikö ole loppujen lopuksi aika huvittavaa tämä toiminta? :D Ei hitto sentään, muovipusseja! Se oli kaiken huippu. Ja tosiaan, ei noista CAM-paketeista saa koottua kuin sen yhden nuken. Jäi vähän ylimääräisiä (TURHIA!) osia.
      Mutta siitä olen iloinen että edes sinä sait kunnon korvauksen! Olet varmasti sen ansainnut :) Mutta me ilmeisesti ei..? :D

      Poista
  10. Ai niin, ja siinä CAM paketissa oli vain yksi torso. Että sekin vielä.

    VastaaPoista
  11. Mitä mitä!!!??? Antaa korvaukseksi 17 nukesta muovipusseja ja CAM-palasia!?

    Itelläni on 3 nukkea ongelmissa. 2 ehkä on liimaa D; En uskalla lähettää nukkejani sinne jos saan takas muovipusseja. Mutta enpäs lähetä, pyydän vaan korvauksia ;D

    VastaaPoista