1.6.2014

Norstar VS Agite 6

Jos tahdot perehtyä tähän tahtojen taistoon niin aiemmat postaukset löydät näistä linkeistä -->
Norstar VS Agite
Norstar VS Agite 2
Norstar VS Agite 3
Norstar VS Agite 4
Norstar VS Agite 5
Turhauttava väliaika postaus Norstarista

Että tämmöistä hauskaa sitten tällä kertaa...


Hei
Pahoittelemme, että vastauksen saaminen ja reklamaationne käsittely on kestänyt. Mikäli palautatte meille reklamoimanne Monster High –hahmot, korvaamme ne uudella, vähintään ostohinnan arvoa vastaavalla hahmolla. Keräily- tai tunnearvoja emme ikävä kyllä voi huomioida. Mikäli ette halua palauttaa reklamoinnin kohteena olevia hahmoja, lähetämme teille pienen Monster High –aiheisen tuotepaketin kiitoksena antamastanne palautteesta.
Ystävällisin terveisin,
Anna
NORSTAR OY


On tainnut Kirsi Salmi vähän kyllästyä juttelemaan miun kanssa kun tämän kertainen viesti tulikin joltain Annalta! :D

~AgiteMaria

P.S Sori kun noi sähköpostista kopioidut tekstit tulee tolla tavalla hölmösti. Kyllä siitä kaikki varmaan saa selkoa kuitenkin.

17 kommenttia:

  1. Ai, lähettivät sullekin saman :D Mä tosiaan pistin niille valituksen asiakaspalvelusta ja sanoin että voidaan kuluttajariitalautakunnan kanssa selvitellä asiaa (kun eivät tosiaan vastanneet reiluun puoleen vuoteen) ja sen jälkeen tuli tuo viesti. Voi luoja sentään mitä p**kaa! Jos asia on niin kuin "Anna" väittää, niin sitähän ei voinut kertoa tammikuussa 2013? Piti pyydellä listaa koodeista ja ostopaikoista ja kuvia? Voi hohhoijaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tätä minäkin kovasti kummastelin... Hirveällä vaivalla rustasin koodeja nuken niskasta ja selästä ylös ja muistelin ostopaikkoja ja ties mitä kaikkea mahdollista! Ja nyt sitten kehtaavat vielä sanoa että koko paska oli yhtä tyhjän kanssa!?

      Poista
  2. On se kumma, kun kohtelevat asiakkaitaan eriarvoisesti. "Keräily- tai tunnearvoa emme ikävä kyllä voi huomioida" eivät minulle koskaan mitään tuollaista sanoneet. Jo on kumma. Onko valitusten määrä kenties kasvanut liian suureksi, kun eivät kohtele enää asiakkaitaan niinkuin kohtelivat aikaisemmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitusten määrästähän tämä varmasti johtuu. Ymmärrän kyllä että ei ole kannattavaa viskellä nukkeja ilmaiseksi kaikille jotka valittavat, mutta jos niin on menty tekemään aiemmin niin pakkohan se olisi jatkossakin tehdä. Ei voi vain kohdella asiakkaitaan eri arvoisesti sitä varten että niitä on tullut lisää! Ilmoittaisivat tehtaille siitä liiman käytöstä ja hoitaisivat asiansa niin ei tarvitsisi korvata kennellekkään mitään...

      Poista
  3. Komppaan kyllä Alienia, oikeasti... "Keräily- tai tunnearvoa emme ikävä kyllä voi huomioida..." Aikas rasittavaa... -__-

    VastaaPoista
  4. Jep, itselleni tuli sama. Mitenhän tässä kannattaisi nyt edetä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse vastasin heille kertomalla että satun tietämään muista heidän aiemmista asiakkaistaan jotka ovat saaneet korvaukseksi vastaavan määrän nukkeja ja tahdoin tietää minkä takia minua kohdellaan eriarvoisesti. Tuskimpa se mitään auttaa, mutta ajattelin nyt vielä yrittää :(

      Poista
  5. :o
    Ei mullekkaan sillon vuos sitten mitään tollasta sanottu, valitin ja ne suostu yhen nuken lähettämään :--D
    Varmaan niin kuin aijemmissa kommenteissa sanottiin liittyy valittaja määrään :/

    VastaaPoista
  6. Sama tuli mulle :D no vastasin niille että joo en nukkeja lähetä pois, että tuotepaketin otan vastaan ja sitte kirjotin osoitteeni.. Niillä kesti 7 kuukautta vastata mulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä sieltä tuotepaketista tuli? Vai onko se edes tullut vielä?

      Poista
    2. Meow ♥:lle tuli ainakin aiemmin sellainen korvauspaketti mistä tuli CAM werewolf & dragon, Skeleton girl add-on-pack, kännykkäkoru ja sen lisäks jotain typeriä MH aiheisia pahvimukeja, servettajä ja muovipusseja.... -.-'

      Poista
  7. Minulle tuli tuo sama viesti :( Ja myös Anna laittoi sen. On se kyllä törkeää että jotkut saavat nukkeja ja jotkut ei. Minunkin käskettiin lähettämään ne 10 nukkeani sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ihmeessä anna periksi. Ne ei saa kuvitella että voivat toisille korvata nukkeja ja toisille ei tarvitse!

      Poista
    2. Niimpä! En kyllä ajatellutkaan lähettää nukke parkojani sinne.

      Poista
  8. Onko se tehdaskoodi se päässä vai selässä oleva?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse käytin selässä olevia koodeja, Sweet Error blogin pitäjä käytti päässä olevia koodeja. Ei niitä varmaan kukaan oikeasti siellä edes tarkastele, mutta veikkaisin että kannattaa käyttää niitä päässä olevia koodeja, sillä jos vartalot ja päät on tehty eripaikoissa ja tahdot valittaa hiuksen liimaisuudesta niin päiden koodeilla on varmaan enemmän merkitystä..?

      Poista